20170509

Dagens.
 
Måste
Gymma. Alltså måste. Får se om jag gör det haha
 
Materiella vill ha
Hmm.. Ingenting speciellt för tillfället tror jag. Ska vara orangea väskan då.
 
Outfit
Kappa Filippa K, tshirt Lindex, byxor Lindex, skor Steve Madden, väska MK
 
Låt
Symphony med Zaaara
 
Humör
Prima ballerina!
 
Väder
Soligt men kallt som jäkla fan. 
 
Bra
Vi har så fint hemma nu haha. Städat, rent och snyggt. Älskar det!
 
Dåliga
Mer typ sommarens dåliga kanske.. Men dem håller på att måla fasaden på lägenheten så det är ställningar genom hela våran balkong. Tur det är istid ute så man inte vill vara där ändå. Dem har sagt att det kommer ta hela sommaren. Men kommer inte jag kunna vara på balkongen på hela sommaren flyttar jag. En till dålig sak är att Felix är sjuk. 
 
Mat
Åt rester från middagen igår till lunch! Så gottttttttttttttttttt. Sweet-chilipasta. Alltså min bästa mat. Seriöst.
 
Dryck
Inte druckit detta idag ännu men - appel! Haha min egna juice. Massa is, 10% apelsinjuice och 90%äppeljuice. Godaste ever. Annars har jag bara druckit vanligt citronvatten idag. Det är gott det med!
 
Craving
Värme. Uteservering. Vin. Fina kläder. 
Bella
2017-05-13 @ 18:07:27
URL: http://nouw.com/bellss

Sweet chili-pasta låter så gott!

http://nouw.com/bellss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: