Återigen en helgresumé

Mitt bloggande brukar nu vanligtvis bestå av resuméer av helgerna som gått. Och det är väl skoj! Jag fotar nästan aldrig någonsin annars så det är detta jag måste blogga om. Dock ska jag köpa ett nytt minneskort till min kamera då mitt är spårlöst försvunnet så jag kan börja fota litegrann med kameran också. Det är ju skoj!
 
Men jag bjuder väl på lite bilder från helgen då som spenderades i Söderhamn...
 
I fredags var jag ledig för jag skulle stå som funktionär på golftävling tillsammans med Friiiidaaa som också var hemma över helgen. Det blev väldigt lyckat! Vi vann bästa hål. Inte sån stor skräll precis då vi hade snyggast hål. Brunnen ni ser till vänster har jag gjort, min första brunn <3 Vi bjöd som ni ser på Coca-Cola och lite alkohol därtill. Kvällen avslutades sedan på Eat and meet där jag inte tog några bilder tyvärr! Men det var en kul kväll.
 
Lite trötta på lördagsmorgonen var vi, men det blev bra ganska så fort då det var sol och fint ute. På dagen köpte jag balkongmöbler med Stina och fixade lite. Var ute större delen av dagen. På kvällen åkte vi till mamma och pappa och åt grillat. Mums! Penny och Cleo var såklart också där. Därifrån åkte vi ganska tidigt då mamma och pappa skulle utomlands då på natten. INTE alls avundsjuk. Då for vi hem till Filip och Felicia och var med dem på kvällen.
 
Söndagen bjöd också på fint väder så vi var ute även hela den dagen. Vi besökte torpet som jag inte varit till på väldigt för lång tid. Men snart är det sommar och då ska jag bo där ofta! 
 
Tigge tycker också det är mysigt där! 
 
Felix invigde motorcykeln igår också. Jag har inte vågat åkt på den ännu, Felix ville att vi skulle åka en sväng igår men jag bangade. Haha. Snart kanske.. 
 
Nu ska jag alldeles strax åka tillbaka till Stockholm. Har saknat det. Mitt bästa hem. Vi hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: