fredag & lördag & söndag

Efter jobbet i fredags så gick vi som nästan alltid på Créme och tog ett glas vin/öl. Alltid lika trevligt där en fredag runt 17-18. Efter det hämtade vi Thigge som var kvar på kontoret samt handlade lite. Köpte två fina liljor och lite ingredienser till hamburgar-tallriken vi gjorde till middag. Gjorde även egna friterade lökringar! Muums.
 
I lördags kring lunch mötte vi upp moster och kusinen som varit här under helgen för en lunch. Blev även hamburgare då! Sen fick vi med dem en stund på ett par affärer innan vi skildes åt. Då gick jag och Felix in på Sturegallerian för att kika efter ett par nya skor åt han, och det hittade vi. Firade det med ett glas vin och öl på Grev Turegatan på en liten pub/restaurang. 
 
Sen åkte jag hem för att fixa mig lite grann inför jag skulle gå ner två trappor för att hänga med..
 
Denna donnan! Vi började med lite ost och kex hemma hos henne, sen gick vi upp på balkongen till oss och satt där i herrans massa timmar. Efter det gick vi vidare och tog en drink på Balzak. Sedan blev det en liten kik på Storstan innan vi gick hem och sov. 
 
Eftersom jag omöjligt kan bli bakis *peppar peppar* så träffade jag Ellinor en stund på söndagen. Vi promenerade till kontoret med Thigge och sedan gick vi till Karla Café. Där spelare dem livejazz och vi fikade! 
 
Skjutsade sedan hem henne till Kungsholmen. Felix jobbade större delen av kvällen så jag och Tigge kollade sedan på Breaking Bad och åt...
 
Tacos! Runt 21:30 kom Felix hem med en godispåse till mig som tröst för att han jobbat hela kvällen och sedan kollade vi på första Millenium-filmen! Blir nog andra filmen ikväll. Hoppas ni haft en bra helg ocksååååå <333



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: