Stockholm i mitt hjärta.

Stockholm blir mer och mer kvavt för varje dag som går. Och jag älskar det. Känslan av att gå ut genom porten och en varm kvav luft slår en i ansiktet. Får Paris-vibbar av detta. Iallafall utomlandsvibbar. Idag går fulla bilen med packning till Söderhamn. Imorgon väntas golftävling och jag och bästisen ska stå och bjuda på alkohol. Seriös golftävling jaja. På kvällen väntas middag och mer alkoholintag med allihopa. Frågan är om jag vill dricka alkohol. Bojkottar nog det. 
 
Tänkte inte skriva det men kan fasen inte hålla mig, haha... Men nästa vecka ska jag åka och kolla på en hund. En Engelsk Cocker Spaniel som heter Elvis. Han är guldig och har fin len päls. Verkar vara exakt som Thiago utifrån vad ägaren har berättat och känns allting bra, som jag verkligen hoppas, så kan ni kanske förstå vad jag tänker göra. Felix är lite emot detta men jag tänker fasen heller låta han bestämma. Det är jag som är hundmamman nummer 1 och det är jag som bestämmer. Thiago och jag är iallafall världens gladaste över detta! Så mycket hundar vi har träffat på Gärdet senaste veckorna/månaderna så kan jag ej låta Thiago vara en ensamhund mer när jag ser hur hela han blommar när han får träffa kompisar i hans egen form och storlek. ♥♥
Maria Pettersson
2017-05-21 @ 11:09:30
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Så mysigt med hund! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: