Min helg.

Hej på er!
Jag har haft en så jäkla bra helg. Vi har haft sällskap här nästan hela veckan - Axel och Trude sov hos oss från onsdag till igår. Detta har resulterat i lite jobb, mycket vin, mycket solhäng och bästa helgen på väldigt länge.
 
Här är jag i... Torsdags? Eller nej fredags! Alla dessa dagar har blivit en enda röra. Men i fredags så jobbade jag och Felix större delen av dagen - efter jobbet runt sju cirka så tog vi två samt Thigge tunnelbanan till Söder och dem andra. Det blev korvgrillning och öl hela kvällen där i Vitabergsparken (?). 
 
Vi hoppar tillbaka till torsdagen. Då var vi på Grönan på kvällen! Drack vin/öl, käkade god mat, spelade 5-kamp och bara hängde runt. Jag var helt galen på spelet ni ser ovan. Häst-spelet. Slog tydligen rekordet på flera år?? Blev glad och vann en svart häst som jag skulle ge Penny men som Thigge tog beslag på.
 
Hopp fram till lördag! Bästa dagen på hela året. Finns nog ingen som hade lika bra lördag som oss. Hängde i Humlegården hela dagen med glass, chips, vin, öl, Thigge, vänner, sol, skugga, kortspel, fotboll och musik. Var där från två på dagen till tio på kvällen och hade kunnat suttit där lika många timmar till.
 
Ni ser ju! Ebba, Axel och Gustav anslöt till oss lite senare också. Även Ogge kom precis innan vi åkte hem till oss.
 
Öl samt is som inte var is så länge, den blev till vatten ganska fort. På kvällen drog vi senare hem till oss och käkade pizza, duschade, fixade oss och hängde ännu mer innan vi drog ut på Stureplan på kvällen. Kom hem runt 04.00 tror jag. Blev en drink på Brillo/Taverna innan nattkäk från Mcdonalds på en trappa någonstans med allihopa. 
 
Söndagen var vi alla ganska trötta, vi hängde i skuggan på balkongen på morgonen innan Trude och Axel for norrut igen. Då tog jag bilen till Farsta för att hämta hem Elvis. Men det blev en kort visit för honom. Han tyckte ej om Thigge. Morrade åt honom såfort han kom i närheten. Vi kände på engång att dem ej kommer klicka och för att inte göra det ännu jobbigare för oss åkte vi tillbaka med honom redan på kvällen. Var så jävla ledsen. Elvis var världens finaste hund. Vi tog en powernap på sängen han och jag någon timme på eftermiddagen och han ville ligga så nära. Vi kramades i timmar på kvällen innnan vi satte honom i bilen och åkte tillbaka med honom runt nio-tio. Jag vet att han kommer hitta en bra familj att bo hos <3. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: