Spybar, drinkbord och värmebölja

Hej på er!
I'm back efter en väldigt skojig och konstig helg. Vi åkte hem från Söderhamn tidigt på lördagmorgon och med oss tillbaka till Stockholm fick vi Filip och Fredrik (haha, filip och fredrik). Dem skulle till Stockholm för att fira valborg lite i förväg och såklart fick dem sova hos oss. Även vi följde med dem ut på kvällen. 
 
Kvällen började med tacos, öl, vin osv hemma hos oss. Det var mysigt! Runt 01.00 drog vi ut för att endast ta en drink och så. Men kvällen slutade med VIP-listan till Spybar, drinkbord som Felix betalade kostnaden av en typ Louis Vuitton-väska för, en *kram* av Danny, dans och en tillslut ganska däckad Filip. Ångesten för oss alla var total på söndagmorgonen men det var så värt det. Trots att jag sörjer över min icke existerade Louis Vuitton-väska Felix hade kunnat köpt till mig. 
 
Efter en trött söndag vaknade jag och Felix inte fullt lika trött idag upp till söndag nr.2 (tack S för att ni gett oss en ledig dag extra). Det är galet varmt idag!
 
För varmt för ull-keps och jeansjacka men får man vara fin får man svettas, eller något sådant. 
Anna
2017-05-03 @ 17:11:15
URL: http://makeupinyourmind.blogg.se

Det lät som en händelserik kväll! Haha!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: