En dyr fajita pita

Gårdagens helt amazing middag. Som dock inte smakade lika bra när vi kollade ut genom fönstret och det står en jävla p-vakt och sätter böter på vår bil. 1200 kronor, inte så värt. 
Och påtal om p-vakter så är p-isar dem värsta jag vet. Hårt kanske men vem söker ens jobb som det? Hur bitter vill man vara? Gå runt och sätta fula gula dyra lappar på bilar för att dem står 1-2 meter för nära ett övergångställ. Nej försvinn. 
 
Påtal om något roligare - om någon minut ska jag möta upp Adeline på stan för att kika en runda på NK, Svenskt Tenn också hinner vi nog med en middag också. Vi får se. Vet inte vad jag försöka säga med detta inlägg mer än att jag hatar p-isar, älskar pepsi max och att fajita pita är godaste på olles meny. Samt att idag för ett år sedan köpte vi vårt hem. So long!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: