Helgen

Hej på er, 
Tänkte, som vanligt, publicera bilderna jag tagit i helgen här också så någon mer än jag får ta del av dem. Fotade ingenting i fredags men då var Felix och ett gäng på fotboll, och jag låg hemma i soffan och kollade på Beyond Stranger Things (se det om ni sett s2 av stranger things), senare kom Adeline förbi och sen efter någon timma kom även hela fotbollsgänget Felix, Dejan, Adam och Johanna. 
  Då satt vi hos oss och diskuterade det mesta mellan himmel och jord innan vi runt 03 slog igen ögonen och avrundade kvällen.
 
Adam och Johanna sov hos oss och på morgonen på lördagen sov vi ut och jag gjorde frukostbuffé åt oss med juicer, yogurt, ägg, bröd, pålägg, te, kaffe samt pepparkaksgiffel (som jag och Felix dock ej får äta, men var tvungen att köpa det ändå för det är gott).
 
Sedan satte vi oss i bilen till Mos! 
 
Hade löshår i, dock är det exakt samma längd som mitt hår men gillar att få det lite tjockare. Hade även min nya mössa som jag köpte i onsdags på Hattbaren på NK med Adeline.
 
Älska Acne Studios.
 
Alltid velat ha denna mössa från Acne men när jag provade den satt den så tajt. Och jag inte ens stort huvud så skulle aldrig klara av att ha den. Dock vill jag äga den ändå för den är cool.
 
På kvällen sedan tackade vi av Adam och Johanna och hämtade upp Filip och Felicia på Karlavägen. Vi åkte tillbaka till Solna och Ica Maxi för att handla middag. Det blev tapas! Min favvo. Minitacos, chili cheese, lökringar, snittar, guacomole osv. Så jävla gott alltså.
 
Vi skålade med bubbel, spelade spel, kollade på Gaga på youtube och hade det gött. Runt 00 promenerade dessa två hjärtegryn mot Karlavägen och deras hotell.
 
Söndagsfrukost blev havregrynsgröt. Med mammas hjortronsylt.
 
Här ser man kanske (kanske inte) bättre hur tjockt mitt hår blir med löshår. Jag älskar det! Dock är det så jobbigt att ha i. Tänk dig att ha 18 spännen i hårbotten, aj.
 
Sedan åkte vi och mötte upp F&F igen på Barkarby Outlet. Råder alla att åka dit. Billig märkesshopping - kan det bli bättre? Är kanske inte som en outlet i nyc men ändå bra. Här ville filip visa upp sin påse med sin nya jacka i. Så stolt haha.
 
Sedan rundade vi av med en lunch på Mcdonalds innan F&F åkte norrut igen och vi åkte hemåt.
 
Har som ni ser haft en bra helg och vecka. Enda dåliga är väl att PH är slut, vad ska jag nu kolla på? Dock började vi kolla om på Suits igår och gud vad det är bra. Tror jag älskar Harvey.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: