Brunch, Söderhamns-trip och utelåst pojkvän

Igår innan Felix åkte till jobbet tog vi en brunch på Espresso House på Nybrogatan. Har faktiskt dålig koll på fik här på Östermalm som man får ha med sig hundar på. Men Espresso House är ju alltid ett säkert gott, hundvänligt + världens bästa chailatte.  
 
Också är ju inredningen ganska höstig också.
 
<3
 
Vad har hänt annars i helgen då? For till Söderhamn i fredags för att hälsa på familj som jag inte sett på år och dar känns det som. Saknar systerdöttrarna hela tiden. På lördagen åkte jag hem i ganska skaplig tid. Direkt när jag kom till Stockholm åkte jag till kontoret för att hämta Felix, hade nämligen lyckats låsa han ute från lägenheten......... Haha. Tur vi har ett bra kontor med bäddsoffa, apple-tv, nära till pizzeria samt Ica. 
 
Igår efter vi hade brunchat så åkte jag och handlade, sedan hem och städa samt tvätta. En söndag i riktig söndags-anda! 
  Nu väntas en hel jobbvecka innan det blir lördag och jag ska ha hem en hel drös med tjejer. Måste skriva ihop listor på vad som ska inhandlas, hur allt ska möbleras osv. Det blir kul! Längtar. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: