Sen inflyttningsfest

Hejhej,
Jag har inte gått in i silence utan jag har bara inte haft något så roligt för mig som är värt att blogga om. Förra veckan var jag sjuk några dagar och då samlar man inte på sig sådär jättemycket bloggmaterial. 
 
Men! Lagom till helgen (tack och lov) blev jag frisk och det tackar vi gudarna för - jag hade ju bjudit in till en extremt sen inflyttningsfest. Så under lördagen köpte jag lite blommor, handlade lite och sedan städade iordning hemma.
 
Runt 18 kom först min bäste Adeline till mig och vi tog att varsitt glas rött och bara pratade lite innan en drös med tjejer plingade på dörren - sedan vi skålade med cava, martini och både det ena och det andra. 
 
Sara som jag inte träffat på år kom också. Bästa Sara! <3 
Efter ett tag kom även Felix med lite kompisar. Sen runt 23 så är det alltid någon/några som (erkänn - händer varenda fest) ska helt plöstligt ner på stan. Så då gick vi neråt - blev dock inte långvarigt då vakterna på Spybar är helt galna (och det fick dem höra från mig också). Så då åkte alla till Skanstull istället, jag vände typ i öppningen till krogen där och for tillbaka till Adeline som av någon anledning missade att alla drog och fick stanna kvar hemma med Felix som var hundvakt haha. 
 
Tjejer! Även Emelie kom också ner från Söderhamn. Och Frida från Örebro! <3
 
Hur som blev det en bra kväll med mycket glas att diska dagen efter. Men det är väl så det ska vara! (Men skojar inte om det var cirka 100 glas, på typ 20 pers? Hur går det ihop?) Men! Iallafall, kram till denna bra'a kväll och kram till er övriga.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: