Helgens bilder

Här kommer lite bilder som jag tog i helgen. Av någon anledning verkar det som att jag typ endast tagit bilder i bilen? Men det är väl där vi spenderat mest tid denna helg också. Aja! Enjoy!
 
I fredags någon timme efter lunch satte vi oss i bilen och hade Söderhamn som destinationsmål. Här är Felix glad när han pratar med Fippe. Och självklart lyssnade vi på albumet Joanne<3.
  Hade planerat att ha en helg i Söderhamn för att träffa alla. Hade inte träffat pappa på flera månader bland annat. 
 
Väl framme i hemstaden så åkte Felix på bandy och jag mellanlandade hos svärföräldrarna innan vi runt 22 åkte till mamma och pappa för att äta räkor, kolla repris på Idol och bara mysa.
 
På lördagmorgon fixade vi oss osv för att sedan ta en fika på stan med mamm och papp. Gick även en sväng i några butiker och jag hittade lite fint som jag köpte. Hittade ett jättefint armband på H&M som jag dock inte köpte men som jag har ångest för nu att jag inte gjorde. Why?
 
Efter satte vi oss i bilen igen för att åka mot Växbo för att hälsa på Felix mormor och morfar! Alltid lika mysigt där. Särskilt på hösten. 
 
Hey ho lets go.
 
Efter besök i Växbo åkte vi till mamma och pappa för att vara med de små. Penny hade vattkoppor så hon ville inte vara glad på bilden sa hon <3
 
Cleo var däremot glad! Haha hon är så rolig. Förmodligen som varenda *snart* ett-åring så ska hon ta tag i allt. Samt köra över allt med hennes gå-bil. Plöjer över exakt allt som kommer i hennes väg. Hon är bästa bebisen <3.
  På kvällen sedan fick mamma och pappa gäster och jag och Felix åkte till svärisarna. Där åt vi god mat, drack rödvin, åt chips och bara myste. 
 
Vaknade tidigt och pigga på söndagen (vi fick ju en timmes sömn extra)! Då åkte vi runt lite till, bland annat till mam och pap, farmor och sedan tillbaka till svärisarna för lunch. Ett nedrans åkande hela helgen men antar att det är så dem helgerna som vi kommer hem. Nästa gång ska jag dock se till att vi chillar lite mer. Är lite jobbigt när man är på ett ställe och håller koll på tiden för att hinna åka till nästa innan för att hinna hälsa på någon på stället efter det. Osv, osv. Lite påfrestande att inte slappna av trots att man borde.  
  På kvällen när vi kom hem till Stockholm igen gjorde vi tacos och började kolla på säsong 2 av Stranger Things! Äntligen!
 
Idag är det måndag och det är svinkallt ute. Idag börjar också min och Felix Sober-November. Inge socker osv fram tills vi står på Arlanda 22 november. Samt regelbunden träning varje vecka. Man skulle egentligen ta bort alkoholen också men jag har inget problem med det då jag dricker så sällan. Så ett, två eller tre glas rödvin kan jag få ta på helgen om vi ska göra något speciellt. Snälla regler! Om jag klarar det skulle jag få något fancy av Felix i NY/Florida. Klart man klarar det då liksom.
  So long. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: