Ungefär precis två år sedan

För ungefär precis två år sedan såg det ut såhär. I bilen påväg hem med vårat nya barn. Vi var nog dem lyckligaste i världen. Saknar känslan när allt var nytt, han var så liten och vi visste ingenting om honom. När han åt "ÅH han kan äta". När han sov "titta Felix! Han sover". När han drack vatten "Tyst, han dricker vatten, stör han inte". När han lekte "Åh hans svans kan vifta". När han baj... Nä, jag tror ni fattar. I och för sig håller vi på såhär typ nu med. När han dricker vatten får man absolut inte störa honom haha. 
 
Thiago är den bästa killen i hela världen. Älskar honom över allt. Han är min lilla nallebjörn som följer med mig överallt - på jobbet, på shopping, på restaurang, på ärenden, på arbetsintervju, på veckohandlingar, på fest. Bjuder man mig, ja då bjuder man Thigge också.
  Detta blev som en liten kärleksförklaring till honom, to bad att han inte kan läsa. <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: