Helgen.

Denna helg alltså. <3
Började med en trevlig kväll med snygga tjejer i fredags hemma hos Adeline. Blev något suddigt där runt midnatt, undrar om det var tack vare Adelins mojito där 75% av drycken bestod av vodka? Sen resten lime för "lime tar bort all alkoholsmak". Hm kanske. Iallafall! Hade iallafall en superkul kväll där jag fick lära känna Olivia som var så bra. Och Anna!
 
Mojiton orsakade en mindre trevlig bakfylla som jag fick genomlida på lördagen. Jag och Frida hade bokat in en asiatisk brunch på hotell Birger Jarl och var det inte för att jag inte träffat Frida på år och dar samt att vi blev bjudna på brunchen (älskar att leva på bloggkompisräkmackan) så hade jag fasen ställt in. Men det hade jag sedan fått ångra isåfall! För det var så gott, så mysigt, så trevligt och så bra. På kvällen sedan gjorde vi tapas, kollade på film och somnade tröttast i stan i soffan.
   Morgonen efter när jag vaknade hade Frida redan åkt. Hennes tåg gick tidigt och jag hörde inte av henne alls när hon åkte. Men vi slapp iallafall få en sådant där jobbigt hejdå-moment. Längtar till nästa gång hon kommer hit!
 
Nu är det jobba på ett par dagar sen sticker vi till värmen. Längtar ihjäl mig!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: