Jill

Här är mina nya maddens! Mina nya älsklingsfavoritskor. 
Är dom inte göööörsnygga? Så galet varma så jag antar att jag kommer kunna ha dem långt in på hösten om man har en strumpa till.  
 
Inviger dem iallafall idag tillsammans med jeans och en tant-strumpa (är inte nylonstrumpa lite tantigt?). Använder iallafall bara nylonstrumpor, tycker man får en så finare sko och fot tack vare den strumpan. Ikväll ska jag ut och känna pulsen på stan med Adeline, hehe. Näe inte riktigt, vi ska bara dricka lite rödvin och smaka på en matbit på Tures (skagentoast here I come). Efter det har jag nog gått in dessa skor så dem är helt formade efter min fot. De är i läder så de är lite trånga nu. 
 
Iallafall! Fick en fråga:
- Hej! Kan du inte göra en video där du visar hela lägenheten? Det vore jättekul att se. Den ser så hiiimla fin ut!! 😍
 
Och jooooo, självklart skulle jag kunna göra det! Har faktiskt saknat att klippa och filma lite. Skulle någon annan vilja att jag gjorde en sån film, typ "house tour"? Gilla isåfall detta inlägg så ska jag göra det såfort min iPhone 8 (med meeegabra kamera) kommer!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: