Once you go black, you always go back

Tänkte jag kunde dela med mig av lite saker har hänt och lite sådant
 
- Jag har färgat håret. För första gången på ett år! Ni som känner mig fattar att det är en stor grej. Har ju liksom färgat håret 4 gånger/år senaste 10 åren typ. Men nu är jag lika dark as my soul i håret. Känns bra! 
- Imorgon ska jag träffa Frida! Känns också som första gången på ett år. Galet!
- Ikväll ska jag dricka vin med lite tjejer, en trappa ner
- Om mindre ska vi uppleva verano fast i ett annat land. Hasta luego!!! 
- Jag har beställt lite kläder från Lindex som jag hoppas hinner komma idag
- Vi har ätit för första gången på restaurangen Griffins Steakhouse i veckan. Så jäkla gott! Uppmanar alla att gå dit. Låt inte ordet steakhouse lura er, det är så mycket mer än så. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: