Drinkar, balkonghäng och vårens första dag

En helg till har passerat. 
Fredag! En drink på Milles. Kvinnan som jobbar där är fortfarande lika otrevlig och denna alkoholfria drink är fortfarande lika god. 
 
Sen hem för att dricka bubbel, äta lite charkisar och göra en misslyckad löjroms-pizza. Den blev alldeles övergräddad och uäk det blev inte bra. Nästa gång ska den vara inne cirka 15 minuter mindre i ugnen.
 
Senare på kvällen öppnade jag lite postpaket jag hämtat ut. Blandannat denna jacka. Älskade den! 
 
Lördagsfrukost. Färskpressad apelsinjuice (råsaft <3), surdegsbröd, smoothie på färska jordgubbar och nutella. Vad mer behövs? Nada. 
 
Städade lite hemma och flyttade omkring helgbuketten innan jag mötte upp Adeline. Vårens första dag!
  Vi gick först på Arkivet som ligger vid odenplan, en amazing second-hand butik med bara massa fina märken, där bland annat Zara Larsson lämnar in sina kläder. Köpte bara en grej men fanns mycket fint för nästan inga pengar alls.
 
Sen fortsätte vi promenera på vasagatan tills vi tillslut hamnade på Lebanon ute i solen med att glas cava och en öl. Underbart!
 
Efter en stund smsade Felix att han var hungrig och det var vi med. Så då mötte vi upp han och Tigge på Tures för en tidig middag, även Dejan kom efter en stund. Där beställde jag fina (dock icke alkoholfria) drinkar och åt en supergod hamburgare.
 
Senare på kvällen kollade vi än en gång på the masters på tvn och sedan somnade jag så jävla ovaggad. Aldrig någonsin varit så trött. Sved i hela kroppen pga trötthet.
 
Söndagen bestod av fix hemma, en tur till barkarby för att handla, en subway lunch från fältis och stooor vårstädning på balkongen. Satt även där ute en stund och kollade på ett avsnitt av wahlgrens värld. Äntligen säger jag bara! Nu börjar balkonghänget vänner, och ovänner. Nästa helg ska jag nog plantera lite också. Det finns väl blommor som klarar av denna kyla vi har på nätterna? 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: