Red, white, blue is in the sky. Summer's in the air and, baby, heaven's in your eyes

Denna helg har jag firat en 60-åring och en 26-åring i Spanien! 
Vi har haft härliga dagar med goda middagar och mysiga stunder tillsammans med Felix föräldrar.
 
@ arlanda
 
@ luften
 
Som sagt, målet i livet är ju att se palmer varje dag!
 
Spenderade en dag i Malaga. Fin stad som jag kommer åka tillbaka till igen!
 
Världen finaste bästaste goaste snällaste raraste kille som är min. 26-åring! 
 
Fuengirolas middagar är nog det bästa med det stället. Tapas, pasta, pizza, rödvin, drinkar osv. Två kvällar åt vi på vårat absoluta favoritställe där, Picoteo. Går aldrig därifrån besviken! En annan kväll åt vi på en argentinsk restaurang där menyn bestod av olika typer av kött. Jag tog en oxfilé med potatispuré som var den godaste oxfilén samt purén jag ätit i hela mitt liv. Pure happiness. 
 
Annars har vi bara latat oss på solstolar de dagar solen ville visa sig samt druckit drinkar och tagit det chill chill. Igår kom vi hem och då handlade vi mat, åt subway på balkongen, sedan täckade vi i soffan framför Blacklist och dipp med tillbehör. Har ni inte sett Blacklist måste ni göra det nu, det är en order. Så jävla bra och spännande serie asså.
 
Nu saknar jag Tigge som jag inte träffar förens till helgen igen. Buhu. Ska trösta mig med att göra det jag gör bäst ikväll, nämligen romsås. See ya soon.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: