Senaste gången jag...

Kände mig som en turist
Måste varit i new york senast, alla turister kollar liksom uppåt mot höghusen där, medan dem som faktiskt bor där kollar neråt i backen och bara vill försvinna från alla människor
 
Hoppade på fel buss
Hehe hoppade på fel tunnelbana när Frida var här för ett tag sedan, ingen aning hur det kunde hända men på gärdet hamnade vi iallafall 
 
Åt en god middag
Äter alltid goda middagar, i torsags åt jag med Adeline på strandvägen, det var gott!
 
Blev arg
Blir arg varje dag av olika anledningar, dock inte superduperarg men lite irriterad och lite arg blir jag nog dagligen över småsaker här och var
 
Skämde ut dig
Skämmer inte ut mig så ofta, faktiskt. Men det var lite pinsamt när vi stoppade upp hela kön på flygplanet för våran väska inte går in i facket där väskorna ska ligga, då skrattade jag och Felix fick lite panik. Men det löste sig! Som det alltid gör.
 
Skrev en kärleksförklaring
Det var inte igår. Nog aldrig ens skrivit en kärleksförklaring. Vad är ens det? Ska man förklara för någon att man är kär i någon? Visar man inte sånt?
 
Åkte taxi
Måste varit förra veckan, här i Stockholm
 
Kände dig utnyttjad
Pass på den. Men finns ju vissa moment ssom kanske jag varit lite utnyttjad för att vi bor i Stockholm och folk tror att vi har ett hotell typ.
 
Var riktigt glad
När jag fick brevet att jag ska få tillbaka typ en månadslön på skatten. Lyckan då hörni. Kände direkt - Y-stolar här kommer jag!! Närå, skoja. Sån bra månadslön var det tyvärr inte. Men glad blev jag!
 
Bokade en resa
Förra veckan! Om ett par veckor ser vi solen igen <333
 
Köpte något
Köpte ett fat på ST igår. Så himla fint! Måste fota och visa
 
Ville ha någonting väldigt mycket
Jag har fallit för en Coach-väska. Denna. Måste ha den! Lite för dyr dock för att spontanshoppa kanske =( Men vill ha den så mycket.
 
Bytte stil
Seriöst jag byter stil hela tiden. Iallafall i huvudet. Ena dagen kan jag sitta och kolla på rosa mockaskinnjackor från Mango och andra dagen kollar jag på fotlånga-trenchcoats från MaxMara. 
 
Var ledsen
Kollade på en hundfilm på netflix. Rekommenderar ingen hundälskare att kolla på en film som handlar om en ensam söt duktig hund som blir lämnad på gatan. Absolut en dålig idé. 
 
Hade ont någonstans i kroppen
Mensvärkrkrkrrrrrrrkrkrk uuuuugh
 
Drack en god drink
I torsdags! En ying yang tror jag den hette. Supergod. Med ingefära, citron, lite sötma. Precis i min smak.
 
Blev inspirerad
Adeline sa igår att hon skulle vilja köpa en riktig sådan därr herrig hatt. Nu vill jag också det!
 
Gjorde något hemligt
Pinnade massa hemliga pins på mina hemliga boards på pinterest hihihi



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: