Väder och mat-babbel typ

Nästa vecka visar dem 20 grader här i Estocolmo, helt galet varför gå direkt från vinter till sommar. Fast, jag klagar väl egentligen inte. Tänkte ju köpa massa blommor igår och plantera på min balkong men tydligen så var det för kallt på nätterna så dem skulle dö, sa han som jobbade där. Bra försäljare liksom. Så lite sommarvärme behöver vi kanske. 
 
Till helgen kommer mor och syster hit. Längtar galet mycket. Vi har aldrig haft en tjejhelg här hos oss ännu så det ska bli roligt. Har redan bokat bord och planerat helgen och dess måltider osv. Tydligen måste man boka bord cirka 2 veckor i förväg nu när alla turister kommer hit till huvudstaden. Skulle till exempel vilja äta på nya restaurangen L'Avventura men dem har inte ett enda bord ledig runt vår normala middagstid förrän i juli, hur sjukt är inte det?
 
Vet inte vad jag ville säga med detta inlägg mer än att jag vill plantera blommor på balkongen och att jag längtar till helgen. Bjuder på en bild från spanien iallafall! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: