Helg.

Idag är det söndag! Så jag tänkte jag kunde dela med mig av lite bilder från fredagen och lördagen. Såsom jag brukar göra ibland. Helgen var iallafall lugnaste helgen på länge. Så jävla skönt. Älskar oplanerade lugna helger.
 
På fredagen gick vi ut och åt med Adam och Johanna som var i stan över några dagar. Vi gick på tures för dem har bäst drinkar och en najs toast skagen.
 
Runt tio gick vi hemåt. Vilket var skönt då jag varit så sjuk hela veckan. Fortfarande inte helt ok. Har dock fått medicin av min doktor som jag måste hämta ut. Min hosta är en dryg jävel.
 
Lördag. Klädde på mig och mötte Felix som varit och gymmade, också gick vi till Ica och handlade tacos. 
 
Som är det godaste jag vet. Världens bästa grej. 
 
Efter åkte jag iväg en sväng och uträttade lite ärenden (very important person). Hamnade på Lindex (är det sant), som jag alltid gör.
 
Kollade på skor. Hur fina. 
 
Köpte present till Felix och lite annat.
 
Väl hemma senare på kvällen satt jag ute i vad som verkar vara en lite höstigare temperatur. Äntligen va. Drack rödvin och längtade framåt.
 
Höstfint hemma.
 
Och en ny morgonrock som är mitt favoritplagg at the moment. I linne. Och kamel-färgad. Blir inte bättre!
 
Hoppas ni haft en bra helg. Bara några dagar till nästa. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: