Kramade ur det sista ur sommaren.

I helgen var vi i Söderhamn. Hade den bästa helgen på länge kan jag nog säga. Kan kanske vara för att jag är så lycklig att hösten är påväg. Det känns liksom i luften även fast det är sommarvärme. Träffade min familj på fredagskvällen och hängde ute i stugan resten av tiden med Fx familj samt Filip och Felicia (<3). 
 
Vi gjorde verkligen inget speciellt. Bara åt massor av god mat bland annat tångromspizza och grillat (som för övrigt var det godaste grillat jag ätit på länge länge länge). Och drack mimosas, vin, snaps osv.
 
Igår när vi var åter i Stockholm åt Felix pizza och jag räkor. Sedan kollade vi början på Inferno. Kommer fortsätta ikväll.
 
Såhär ser jag ut idag. Ny scarf och pepsi-cola tshirt från H&M. Ikväll ska jag laga fläskfilépasta för första gången. Wish me luck peeps! Tänkte även göra ett annat kul inlägg ikväll. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: