På tal om kappor...

Enligt tidigare informerat så ligger ju kappor mig varmt om hjärtat. Det är viktigt att ha en i varje färg och modell. Lindex är ju alltid bra på höstmode och det gillar vi ju. Så tänkte visa två kappor jag tänkt köpa till dem krispiga höstdagarna. Den rutiga har jag iofs redan köpt men skulle vilja ha den svarta också. Har nämligen ingen svart höstkappa av någon oklar anledning.  
  Efter att ha legat i shopping-koma under hela sommaren så känns det nu som att jag har vaknat till liv igen. 
 
Vet inte riktigt vad jag ville säga med detta inlägg mer än att Lindex är bra och snart är det höst. Kram! Ha en mysig lördag.
 
 
Btw,
Sommaren är så bra för mitt hår. Känns som det blir tjockare och det har blivit mycket ljusare! Titta ba. Visst har det blivit fint?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: