En lugn helg.

Hejhopp!
Detta gjorde jag i helgen.
 
Sov hos svärföräldrarna Stina och Thomas på fredagen i Söderhamn då vi skulle lämna hundarna. Stina och jag hade det bra på kvällen medan Felix spelade match i Sandviken (comeback) och Thomas var påväg hem från Vemdalen. Dem håller på att bygga stuga där och jag längtar tills den är klar. Kommer bli den fetaste och finaste fjällstugan.
 
Vi drack blått bubbel som jag fick av mamma och pappa.
 
På lördagen åkte vi hem till Stockholm igen. Vi hade bästa lördagen på länge. Åt snittar, ost och sombreros, drack bubbel och chillade.
 
Vi tänkte egentligen gå ut och äta men runt tio så kände vi att det var bättre att gå till Cypern och köpa hem mat. Pratat om Cypern förut någon gång har jag för mig, men det är iallafall vår kvarterskrog som har underbar mat. Vi brukar gå dit och köpa med oss mat hem ibland. Gillar även att sitta och äta där.
 
Kollade igenom Mio-katalogen och hittade det finaste soffbordet som någonsin skapats. Well done Mio! Såååå... Jag köpte det. Får det levererat hem till oss idag! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: