Gott nytt år!

5 bästa med 2018
... Fippe! Fippe är bland det bästa med alla år mellan 1995-2018. Älskar den killen. Mer och mer för varje dag. Likaså Tigge. 
... Matlagning. Det är nog mitt största intresse just nu och jag älskar att laga god mat till människor som uppskattar det och säger att dem tycker att det är gott. Det är kul.
... Lägenheten i Spanien. Hade aldrig vågat drömma om att det kunde bli så bra.
... Alla resor vi gjort. Alla spanien-resor och new york. Kommer ihåg och uppskattar varenda resa vi gjort detta året. 
... Felix. 💖
 
5 saker med 2019 som jag ser fram emot
... Köksrenovering. Ser så mycket fram emot att skaffa ett nytt kök. Kommer bli riktigt bra.
... Spanien. Älskar Spanien och ser fram emot varma semestrar till lägenheten.
... Vår lägenhet. Älskar våran lägenhet också och nu under våren ska jag fixa upp den och göra om lite. Berättar mer eftersom såklart. Men det ser jag verkligen fram emot.
... Jobbet.
... Göra mer saker jag tycker är kul. Fota, vara på Djurgården med hundarna, inreda, kolla på fina kläder och göra saker som ger mig fin energi.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: