Låt oss prata hår

Jag har bokat ett frisörbesök. 
Tog emot ganska mycket då jag gillar att ta hand om mitt eget hår. Jag har liksom inte klippt mig hos en frisör på 6-7 år (2011). 
  Men jag hade som nyårlöfte att börja gå till frisören regelbundet. Så jag har bokat ett frisörbesök hos Bangerhead på humlegårdsgatan - ska det va så ska det, eller nåt. Ett besök som innehåller både klipp, färg och slingor. Men jag vill inte haha. Jag är nöjd med mitt hår just nu. Längden, luggen, färgen, det är ganska friskt, det är glansigt. Mitt hår har äntligen börjat blivit långt. Är det ok att bryta ett nyårslöfte innan man ens har vågat testa? 
 
Ni som inte kan relatera till detta men som har tex tandläkarskräck. Så känns det för mig. Frisörskräck. Vet inte vad jag försöker säga med detta inlägg mer än att det är skönt att vädra denna tanke utan att någon säger emot mig och säger att jag måste gå till frisören för mitt hår är snett, slitet eller att jag ska "unna" mig det.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: