The best is yet to come

Tänkte vi kunde dela lite bilder från sista veckan 2017 för att kunna släppa året helt och hållet sedan.
Jag hade en superbra tid i Söderhamn och är väldigt ledsen över att det är ett helt år till nästa jul. Men tiden går ju fort, det har vi ju märkt.
 
Vill egentligen inte se tillbaka på 2017 så mycket nu men tror jag känner att 2017 var det bästa året trots att mycket dåligt hände också. När jag blickar tillbaka på 2017 kommer jag minnas det som ett bra första år i Stockholm, kommer minnas alla mysiga restaurangkvällar med Fx, kommer minnas hur trevlig lägenhet vi skaffade oss och kommer minnas allt gott som Stockholm har medfört. Kommer även minnas hur min väns liv vändes upp och ner, hur många nätter jag låg sömnlös, hur ledsen jag var en lång period på våren och hur viktigt det är att visa kärlek till dem som man bryr sig om. 
 
Men, åter till 2018! Lite saker som jag ser fram emot med detta år:
- Ett ännu bättre år i Stockholm
- Skapa rutiner med träning, jobb, sömn, mat osv
- Jag ska bli moster åt en labrador-valp (iiiih)
- Mycket god matlagning
- Köpa nya fina saker till hemmet
- Mindre jobb mer umgås
- Se Cleo växa upp och börja prata
- Fira fem år med Fx
& bara ha ett bra jävla år!
 
Och åter till 2017 igen, jäkla hoppande mellan år nu.
Men i mellandagarna åt jag en så himla god middag med Frida som jag inte sett på x antal månader. Vitlöksbröd och ceasarsallad. Finns inget bättre!
 
En bild som jag inte har någon förklaring tilll mer än att kanske tacka honom över att han gör mitt liv lite bättre varenda år <3
 
Åkte till Järvsö dagen innan nyår. Pga ben-promlen så kan jag ej åka slalom så medans dem andra åkte så kollade jag i butiker och promenerade. Köpte ett par superfina loafers bland annat!
 
Vips till nyår som var så kul. Liksom varje år! God mat, snaps och goda vänner.
 
Gals!
 
Ungsdomsbordet. Undra hur gammal man måste vara för att växa ur stolen vid ungdomsbordet?
 
Sista bilden bjuder jag er på en bild på en julklapp vi fick. Detta fantastiska överkast! Älskar det. Passade väldigt bra in hos oss! 
Nu är första inlägget detta år skrivet. Och fler ska det bli. Älskar ju att blogga! Kramisar från mig. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: