23 år.

Får man vara (snart) 23 år och ha önskelista? Ja, klart man får. Om inte annat är det ju roligt bloggmaterial. Denna önskelista började jag skriva på för cirka sju månader sedan - också har jag fyllt på den eftersom när jag kommit på saker som skulle vara bra och roliga att ha. Smart tips ju!
 
 
Ändå så stolt över min önskelista. Vem har ens en sådan här bra önskelista? Mest vill jag ha iste från Waynes (mangosmak). För dyrt för att köpa själv så att önska sig är ju perfekt hehe. 
 
 
En fin sak man kan önska sig är klockor. Gillar Mockbergsklockor med stållänk. Gillar inte riktigt läderband och så men denna med guldstållänk är ju underbar. 
 
Köksgrejer i guld. Måste väl vara så roligare att riva parmesan med detta rivjärn? Pic source.
 
 
Sängkläder i linne! Har länge funderat hur det skulle kännas att sova i krispiga linnesängkläder. Måste ju vara en dröm. Så gråa sängkläder i linne är en sak jag önskar mig mycket.
 
 
En fin brödrost då våran är halvt sönder och extremt överanvänd, samt nämnvärt äcklig bara.
 
 
Snaps är ju en sådan där rolig grej som jag och Felix har upptäckt nu på senare dar. Det är ju en fantastisk stämningshöjare och det smakar bra. De enda snapsglasen jag har är för 8 cl och det är lite väl mycket. Så jag önskar mig mindre snapsglas. Gärna från typ loppis. Så dem är lite olika. Dem behöver tex inte ens vara samma material. Tycker det är skoj. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: