En sommarhelg ska innehålla: hundar, skärgård och god mat

Vi tog tillfället i akt en helg vi ej hade något planerat och drog till skärgården. Visade sig bli en underbar helg tillsammans med Felix, vovvar och svärföräldrarna. 
 
Tigge åkte båt.
 
I finväder! Titta bara. Mental återhämtning på hög nivå alltså.
 
Fippe åkte också. Ser ni var stor han blir? Vill inteee. Säger som alla (läs: alla) småbarnsmammor skriver på sin instagram: "sluta väx nu!"
 
Vi tog med hundarna till albertina en dag för att luncha. Träffade en goldenvalp. <3
 
Godaste förrätten jag vet in the whole wide world.
 
Och lite lax! Denna räksås med räkor, dill och äpplen är fantastisk. Älskvärd liksom.
 
På kvällarna har vi grillat, druckit vin, snapsat, busat med vovvar, ätit god mat, badat balja osv osv
 
En kväll gjorde jag min bästa förrätt. Skagenröra på lax. Så himla gott är det! Någon som vill ha recept på det? Gilla inlägget isåfall, så vet jag om det är någon som är intresserad :)))))
 
Hängt ute i solnedgången och sådär med. Är ju något speciellt med havet och solnedgång.
 
Spenderade söndagen framför Blacklist och letande efter vovven som hade sprungit "bort" (under huset...)
 
Senare på söndagen fastnade vi i bilkö påväg hem till Stockholm. Drack guldus på vägen. Väl hemma gjorde vi tacos. Tre viktigaste sakerna i en god tacos: avokado, cheddarsås och krossade tortilliachips med ostsmak 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: