Ny frisyr osv

En ny frisyr blev det. Ganska nöjd förutom att det helt plötsligt försvann två decimeter av mitt hår istället för 5 centimeter. Men antar det är en standardgrej hos frisör. Nöjd med färg och sådant också. Vill bara ha lite mer ljust - men det fixar nog solen I hope! 
 
Jag har ju inte gått till frisör på länge så kommer inte riktigt ihåg hur det är - men är alla frisörer hårdhänta? Eller är det min smärtröskel gällande min hårbotten som är extremt låg? Var iallafall öm i hårbotten flera dagar efter. Fortfarande öm. Hon drog, slet med hårborsten, drog i hårstrån när hon tvättade det osv. Fällde nästan en tår pga smärta.
   När hon var klar med håret och skulle spraya det frågade hon om jag var håröm - ehm ja. Får ta morfin innan nästa gång.
 
(null)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: