Vecka 23.

Ny vecka år igång.
Och denna vecka har jag bestämt mig att jag få tillbaka lite rutiner igen. Har tappat allt känns det som. När lagade jag mat senast? När var jag på gärdet med mina hundar senast? Can not remember. Måste fixa allt ASAP. Städa också liksom. 
  Har cpmycket att göra på jobbet så därav blir mitt privatliv dysfunktionellt. Fine, att jobba till cirka åtta varje kväll kanske inte är superjobbigt med tanke på att det är sommar och kvällarna är långa. Men jag är ju en trötter så att hinna göra allt man vill göra innan klockan slår tio funkar inte riktigt. Det enda jag hinner är att duscha, smörja in mig och kolla något klipp på youtube. Sen är det godnatt. Men nu vill jag få tillbaka motivationen till att göra goda middagar, blogga, städa, promenera på djurgården och gärdet osv.
 
Fick dock tummen ur förra veckan och bokade en resa till nyc. Känns bra att ha något trevligt att se fram emot. Men nu är det sommar - och jag ska få lite främmande, jag ska grilla massor, hänga med kompisar, hänga med hundar, dricka goda drinkar. Någonstans mellan detta ska jag fylla 23 också. Shit, börjar bli gammal på riktigt nu.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: