BRB, Fuengirola!

Hej!
Jag har ju haft världens mysigaste dagar i Spanien nu. Så här kommer lite (läs: mucho) bilder från våran weekend. 
 
Reseoutfit! Älskar denna kappan jag fått från Fx.
 
Dricka bubbel nio på morgonen är fullt normalt på Arlanda.
 
Utsikt från hotellrummet. Betala någon hundring extra för att vakna upp till soluppgång över havet är det bästa man kan lägga pengar på.
 
Stranden i början av Marbella är mer som Palm Beach än spanska solkusten. Men jag klagar inte!
 
Provade massor av snygga solglasögon från Gucci. Älskar deras solglasögon! Dessa var ett av favoritparen, dock kanske lite svåra att matcha och jag såg ut som Willy Wonka i dem. Så fick bli ett par andra. Bild kommer längre ner! 
 
Hyrde bil en dag och åkte runt och åt på mysiga caféer, kollade på fina golfbanor och hittade fina områden.
 
Åt massor av Carpaccio. Såklart. Carpaccion och gampas pil pil på vår favoritrestaurang Picoteo slår exakt allt man någonsin ätit förrut. 
 
Även ätit lite pasta och annat gott. Maten i Fuengirola är så god god god.
 
Outfit eller nåt. Var lite kallare på kvällarna men jag var nöjd för man slapp iallafall ha tjocka halsdukar och mössa eller hatt. 
 
Två män som satt och spelade på ett folktomt torg på en bakgata.
 
Palmer. Finns det något bättre...?
 
Sol. Finns det något bättre...?
 
Sol, palmer och bubbel mitt på dagen... Finns det något bättre...? Nej!
 
Ätit glass. Älskar alla små glassbarer som finns överallt där. Äter aldrig glass annars, endast när jag befinner mig där på solkusten. 
 
Mer outiftbilder. Sista kvällen!
 
Saknar dessa gator varje minut jag inte är där.
 
Dessa köpte jag. Snyggaste brillorna ever! Glitter, guld och lyxigt fodral. Annars shoppade jag inte så mycket, mer än lite saker fårn VS. Bland annat ett passfodral.
 
Soluppgången sista morgonen innan vi åkte mot Malagas flygplats. BRB, Fuengirola!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: