It's been a long time coming, but I know a change is gonna come

Brukar ju vanligtvis vara extremt duktig på att fota mina dagar, speciellt på helger då. Men på senaste har jag inte tagit typ någon bloggvänlig bild. Men jag tänkte ändå jag kunde ta tillfället i akt och försvara min frånvaro senaste dagarna/veckorna. Bland annat så har Frida varit här, Fx föräldrar har varit här, jag har legat hemma sjuk i över en vecka och sen är jag allmänt less på tiden just nu. Längtar så jäkla mycket till det härdet här, det här, det här och det här.  
 
Här kommer iallafall två av dem finaste bilderna från gångna tiden.
Amerikanska pannkakor med jordgubbar och nutellacreme på Café Creme. Godaste frukosten jag ätit. Inte så fin bild men ändå älskar jag att kolla på den hehe. 
 
Och en bild som påvisar att det faktiskt börjar bli ljusare ute. Tog denna bild klockan fem på kvällen. Det finns hopp hörrni!
Devetdu
2018-03-08 @ 20:18:14

vänta vänta vänta. Jag har tjatat om frukost typ varje gång och nu går du och äter DET HÄR utan mig. "Jag gillar inte frukost" - LH

Svar: Om det är detta du menar men frukost så är jag givetvis med!!!!!!
Lina Kristina Härdin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: