FREDAG & LÖRDAG & SÖNDAG

Lite bilder från helgen som har varit. Känts som det varit en lång helg samtidigt som den är typ den första korthelgen på väldigt länge. Även fast det inte var en korthelg för mig för jag var ju hemma med vovven torsdag och fredag. Men jaja ni fattar. Dagarna gick fort. 
 
Här kommer lite pics!
 
På fredagen gick vi faktiskt och tog en drink på hotellet på vår gatan mittemot lägenheten. Dem hade en jättetrevlig innergård. Efter det grillade vi hamburgisar på balkongen och busade med vovvarna.
 
Fippe är ju verkligen bara på eller av nu. Antingen ligger han utslagen och sover flera timmar eller så springer han runt och busar och biter på exakt allt. Att chilla är inte något han föredrar. Så jag tar vara på stunderna då han sover, för då behöver jag inte passa på han hela tiden. Även fast det är lite mysigt också.
 
Då kan man tex pinna runt på pinterest och hitta drömväskor. Seriöst hur fin var inte denna? Guccis höstkollektion 2018. Vill ha den så gärna.
 
Lördagen bestod av hemmamys, lite städning och sedan tog vi en promenad till Balzac och delade på en råbiff (no shit). Skojar inte om det var 25 personer som stannade och skulle hälsa och ta kort på Fippe. Tillslut gömde jag han under skjortan och gick. Är det såhär kändisar har det?
 
Efter Balzac drack tog vi ett glas i kvällssolen på balkongen innan vi gick ner och förberedda för grillmyset på innergården.
 
<3<3<3
 
Söndagen bestod av parkhäng hela dagen lång. Först en donken-lunch i Hagaparken och sedan...
 
Häng i Humlegården. Föredrar nog Humlegården. Men båda var mysiga! Tyckte Thigge och Fippe också. 
 
Söndagskvällen spenderades framför tvn och hockey. Yey, Sverige vann! Tjoho.
Nu är det måndag och en bra sak som hänt är när Felix messade mig från Söderhamn och berättade att han och hans pappa blev årets företagare i Söderhamns kommun. Grattis baaaaaaaaaaaaaaaaaabe. 👌👌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: