I mitt badrumsskåp

Jag älskar sådana här inlägg. Inte bara just från badrumsskåpet, utan även vad folk har i skafferiet, kylskåpet, garderoben, på skohyllan, på hatthyllan, i smycketskrinet, ja ni fattar. Så jag ska göra ett sådant inlägg nu - där jag visar vad jag har i mitt skåp i badrummet. Som jag delar med Felix!
 
 
Det är för mycket speglar där inne så ni får be om ursäkt att jag är i bakgrunden av alla bilder hehe. Men vårat badrumsskåp är indelat med två dörrar/luckor (?). Under vänster dörr har Felix sina grejer, och på andra delen är mina saker!
 
 
Vi börjar då. Jag har en lermask från Indy Beauty som jag skrev om tidigare. Den är härlig! Svider lite i ansiktet men man känner sig verkligen ren efter. Så är lite värd det. Har också en sminkborttagningsmousse från samma märke, den är bra! Trots att jag använt vanlig handtvål hela mitt liv så gillar jag inte tvål-känslan när man tvättar sitt antikte. Så en mousse är ju perfekt. Tror kostnaden för dessa produkter ligger på runt 200kr ish. 
 
Har också världens godaste body lotion. Från Jimmy Choo som jag fått av Felix mamma. Älskar denna doft mest av allt. Så mycket minnen bakom den. Använder den endast på sommaren dock.
 
 
Lite hårvård. Här har vi värmeskydd, olika torrschampoo, volymspray och mousse. Jag är beroende av torrschampoo. Klarar mig inte utan det. Efter varje gång jag duschat har jag i massor av torrschampo och den där volymsprayen från osis  - då ser mitt hår inte smutsigt ut på flera dygn. Annars blir mitt hår fettigt på cirka 2 dagar. Men nu klarar det sig minst 4 iallafall! Tips till er från mig.
 
 
Min absolut bästa primer i hela världen. Älskar den! Tips det också.
 
 
Dagkräm, nattkräm och olja från Indy Beuaty. Har skrivit om nattkrämen och oljan tidigare så finns inte så mycket mer att säga om dem då, dagkrämen gillar jag! 
 
 
Min ögonkräm. Förstår inte hur denna lilla burk kan vara så jäkla dyr men den räcker faktiskt så länge. Man behöver ju så lite liksom. Bara dutta lite på ringfingret och sen smörja in runt ögonen. Beroende av den! Sminkar mig aldrig utan denna. Och somnar aldrig utan denna heller.
 
 
Nu till det absolut bästa i mitt skåp. Mina parfymer! Jag älskar parfymer och skulle gärna vilja ha trippelt så många. Älskar alla dessa iallafall! Använder alla till olika typer av aktiviteter. 
 
 
Dior och YSL är på topp-tre-pallen. Har haft dem massor av år och kommer ha dem föralltid! Dock dyra men värda priset.
 
 
Nyaste tillskotten. Twilly från Hermés (den suddiga) och min absoluta favoritparfym genom alla år, Viva la juicy från Juicy Couture. Älskar den mest av allt i hela världen, typ. Vill spraya ner hela mig, hela tigge, hela min lägenhet och alla mina kläder i denna. Men det har jag inte gjort. Använder den bara vid speciella tillfällen!
 
 
Och ett litet tips från Felix del av skåpet. Tom Ford, black orchid. Den är egentligen unisex men jag tror den gör sig bäst på män. Godaste mansdoften jag känt någonsin. Tips till alla där ute som vill ge bort eller köpa en fin present till sig själv eller någon. Svindyr men räcker förmodligen länge då man behöver cirka ett halvt sprut. 
 
Så - det var mina grejer! Gillar ni sådana här inlägg kanske jag kan göra fler. Klicka isåfall på gilla-knappen här nedan så kanske jag kan visa något annat roligt från vårat hem nästa gång! 🙂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: