Min fredag

 
Tänkte jag kunde visa lite bilder från min fredag. Dagen började med en promenad till jobbet, där jag promenerade förbi detta fik vid våran lägenhet. Tror inte ni förstår hur många gånger jag velat stanna och fika här men har aldrig gjort det. Men det ser ju så inbjudande ut.
 
 
Hade glitterskor och favoritkjol!
 
Och tigge hade favorittröja. Världens bästa hund. <3
 
 
Måste visa en bild från torsdagkvällen också. Då gick jag in i typ världens bästa butik. Kitchen Lab. Köpte en sak jag velat ha ett tag. Kan visa er senare idag eller imorgon var det var för någonting. Gillar ni smarta, fina och roliga köksgrejer så kan ni gå in där. Vill ha typ allt. Måste skaffa större kök bara.
 
 
Sen jobbade jag hela dagen och vi avslutade med en drink och en bit mat på Daphne's. Aldrig varit där förut men kommer verkligen gå dit igen. Underbart franskt ställe. 
 
 
Vi delade på den godaste råbiffen jag någonsin ätit. Så himla god! Påminde så mycket om Paris där. Vill vara i Paris nu.
 
 
Sen på kvällen satt vi på balkongen och då kom Adeline och Dejan ut på innergården och satt där så vi gick ner till dem och hängde med dem där någon timma. Sedan gick vi in och kollade på ett par avsnitt av Blacklist och åt lite gammalt påskgodis.
 
Idag är det lördag och sommar här i Stockholm! Underbart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: