På balkongen där ute

 
Tänkte jag kunde visa lite bilder från där jag spenderat mest tid senaste dagarna, när jag inte jobbat. På balkongen där ute. Fotpallen är fortfarande ej inhandlad ännu. Men det verkar vara omöjligt så vi struntar väl i den då.
 
 
Har två ljusstakar som stått där i över ett år. På vintern fryser dem fast i bordet och på sommaren smälter ljusen. Men jaja. Tycker det är lite fint på marmorbordet! Ljusstakarna är från H&M och Mio. Bordet är från, hmm, länna möbler tror jag. Var ute efter en franskt cafébord och det hittade jag!
 
 
Ljusslingor som slingrar sig runt hela balkongräcket. Från Rusta. Älskar dessa. Kommer alltid ha sådana när jag har balkong.
 
 
Soffa och fotöljer är i rotting. Fick dem av Felix mamma och pappa. Vet inte riktigt vart dem är ifrån. Men dem är supersköna! Kanske jysk.
 
 
En växt. Ingen aning om vad namnet på den är. Men den är fin. Och stor. Och den sticks om man kommer åt den när man är barbent. Mindre bra placering att ställa den på golvet kanske. Men finns faktiskt ingen annan plats för den tyvärr.
 
 
Planterade penseer och någon annan växt i blomlådan förra veckan. Blev fint och dem verkar trivas. Dem lever än så länge iallafall.
 
 
Planterat gräslök, dill och persilja också. Dock ingen framgång syns ännu. Hoppas och håller tummarna att det blir någonting utav dem.
 
 
Två små plantor fick hamna i en kruka också.
 
 
Foten på bordet. Så finnnnnnn.
 
 
Och lite utsikt åt ena hållet. Åt andra hållet har vi en innergård. Älskar våran balkongutsikt. Tycker den är så fin. 
 
Glad fredag på er! Ikväll kommer ett gäng älsklingar och hälsar på oss över helgen. Längtar. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: