En söndag i nyc

Kan tex se ut såhär.
 
Lockit hår och rutigt diadem. Fun fact - i varje butik vi var in i igår var det någon som sa att jag hade fina örhängen samt fin "color palette" på min outfit. Händer ju inte jätteofta i Sverige.
 
Åt lunch på världens godaste shake shack. 
 
Konstig bild bara.
 
Statue of liberty. Tänkte ta färjan men den såg inte så kul ut faktiskt. Kanske blir en annan dag.
 
Längst ner på manhattan.
 
Var så sjukt trötta igår så vi ställde in middagen vi hade bokat med ett par kompisar också låg vi hemma i sängen och kollade på star wars istället. Tills vi blev hungriga och gick till Times Square där vi hittade en jättemysig fransk restaurang på en bakgata.
 
Jag åt en god ceasarsallad. Älskar sådana här restauranger. Lugna mysiga fina bara. Var i brooklyn i lördags och åt och det är såklart nice, men samtidigt inte så nice. Det är väldigt hög musik på typ alla ställen, mycket folk och lite jobbigt bara. Jag gillar lugna fina restauranger på manhattan.
 
Sedan gick vi hem igen och åt peanut butter cup godis och jalapeñochips. Somnade med kläderna på båda två.
 
Idag är det sista måndagen i november för detta året! xo





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: