November förr

Älskar att ha blogg. Älskar att kolla tillbaka på gamla inlägg och få känslan i kroppen man hade den tiden. Älskar att kolla tillbaka på 2015 då det var ett bra år. Vi skaffade Thigge, jobbade på förskola, hade fina kläder, bodde i lägenheten i Söderhamn. Osv. Delar lite bilder här som jag gillar från november 2015.
 
Från att ligga i soffan och kolla på clueless väldigt otaggad på halloweenfest tycker jag att jag gjorde det väldigt bra med min sminkning. Gillade att vara ett rådjur. Tror detta var 31 oktober men ändå. La ut blogginlägget 1 november. 
 
TIGGE. 1 år. Nu är han 4, lite mer grå, lite blindare men en ännu gladare och bättre hund. Glad för dig <3.
 
Köpte en glittrig kjol jag älskar än idag. Och ett hårspänne som jag gärna skulle vilja veta vart jag har. So pretty ju.
 
Felix mamma köpte torp denna hösten. Längesen man var där nu men det är himla mysigt iallafall. Särskillt på hösten.
 
Och hur lilla jag såg ut som tjugoåring. Samma hårfärg som nu. Måste leta fram det där dior-läppsitftet. Det är ju väldans fint. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: