Vecka 46

Hola que tal,
Hoppas alla har en grejt start på veckan. Tänk om jag skulle börja skriva på spanska på bloggen. Det vore ju väldigt roligt. Måste bara isåfall uppgradera min spanska skrivförmåga först, den är liksom inte muy bien nu. Haha skoja. Vet inte varför jag skojade om detta. Så kul var det inte. 
 
Jaja, påtal om spanien har jag bokat sista resan dit för i år nu, sjunde gången dit detta året. Det är inte dåligt. Blir en kort weekend helgen innan jul för att göra klart lite saker där samt kanske shoppa en eller två julklappar. Åker om en månad imorgon, 13 december. Tänk att det bara är en månad kvar till jul. Tänk att det bara är ett par veckor kvar till första advent och dags för julpyntning. Yeeeey.
 
Pic source: pinterest
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: