Besök, brunch och A Star Is Born

Helgen har varit väldans trevlig. Vi har mest ätit och druckit gott. Och tagit det lugnt. Tog lite bilder, så kan visa dem! 
 
Dukade fint och bjöd mam och pap på middag på fredagen. Skagentoast till förrätt åt vi. Det är ju alltid gott. Sedan kollade vi på Idol osv (sebastian<3). Somnade superdupertrött runt 00.
 
På lördagen var jag pigg iallafall så då sminkade jag mig och gjorde mig fin.
 
För att möta upp päronen på Créme. Deras brunch är ju så god god god. Drack lemonad och åt amerikanska pannkakor som vanligt. Med pommes som tillbehör som vanligt. Det var mums. Som vanligt.
 
Såhär såg jag ut. I ny kappa! Älskar den mer än vad jag älskar mina hundar. Det var ju snällt lol. Nä men den är så fin. Perfekt längd.
 
På kvällen sedan bjöd vi in våra gäster över helgen på fördrink + försnack innan vi hade bord. 
 
Sedan hamnade vi på Kommendören. Råbiffen var lika god som sist. Drinken var mindre bra men jaja. Efter maten hamnade vi på Penny and Bill på Grev turegatan. Sådan new york-feeling över det stället. Gå dit och ta en drink någon gång vettja.
 
På söndagen gjorde vi inte mycket mer än att åka på gärdet med hundarna en sväng samt äta korv med bröd. På kvällen sedan gick vi på bio som sagt. Lite besviken över filmen men av någon anledning tycker jag inte att den berörde eller var särskillt bra. Känner mig elak nu lol. Kanske är det mig det var fel på. Kommer ge den en chans till iallafall och kolla på teven hemma sedan.
   Hade iaf förväntat mig så mycket mer. Rös ca en gång och det var när dem sjöng Shallow för första gången. Gaga är ju bara bäst men det har ju vi vetat sedan tidigare. Tummen upp för våra vip-platser iallafall.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: