Kanelbullens dag

På kanelbullens dag hade jag på mig mina nya favoritstrumpbyxor som jag haft tre gånger denna veckan. Skor från Vagabond som ger mig skavsår från helvetet själv. Men jag kämpar på.
 
Det var soligt. Och träden har börjat blivit höstiga. Detta träd på våran innergård på kontoret är mitt favorit-träd. Om en månad lämnar jag dock detta träd då vi flyttar till en större lokal på Linnégatan. Kommer sakna Nybrogatan. Bästa gatan i Sthlm.
 
Efter jobbet köpte jag, självklart, kanelbullar. På Fabrique. Okej. Ni bör också köpa kanelbullar där. Gör det bara. Så så så goda.
 
Den kanske ser torr ut men låt dig icke luras. 
 
Sedan somnade jag i min renbäddade säng. 
 
Idag är det freeeeeeedag. Och ikväll är det idol och jag ska laga någon god middag. Imorgon kommer Frida och vi har bokat bord på Kommendören. Xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: