Om min pinterest.

När skaffade du pinterest?
Hmm... Kanske tre år sedan? Vet inte. Hittar inte vart man kollar det heller. Hade tumblr innan. Tumblr är som kärnfysik i jämförelse.
 
Din första pin?
 
Hur många anslagstavlor har du?
17! Varav 4 är hemliga. Dock använder jag inte alla. Använder kanske 8-9 stycken max. 
 
Vad pinnar du mest?
Pinnar mest mode. Och lite inredning och sånt. Lite mat ibland.
 
Vad söker du mest på?
Mat. Och new york! Alltså typ endast. Lol. Men det finns så bra matrecept där, som är grunden till typ varje middag vi äter. 
 
Senaste bilden du pinnade?
Jean Paul Gaultiers nya parfym. Vill ha den.
 
Den mappen som innehåller flest pins?
Allt osv.
 
Den mappen som innehåller minst pins?
Diamonds and chanel on a sunday morning osv.
 
En pin du gillar extra mycket?
Men snälla. Älskar alla pins på hela pinterest typ. Denna då kanske. För att Martha Hunt är en fin person.
 
Det bästa med Pinterest?
För att jag får hjälp med vad jag ska göra för middag varje dag, hjälper mig att bli taggad inför resor, gör mig lycklig via snygga bilder på fina kändisar. Osv. Behåller pinterest hellre än alla andra sociala medier varje dag i veckan. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: