Vecka 41

Shit!
Nu har snart halva hösten gått. 15 oktober känns ju verkligen som höstens mittpunkt. Det är då allt är perfekt. Det är kallt, men inte för kallt. Det är mörkt, men inte för mörkt. Bästa tiden på året det vill säga. Om man har en fin kappa man kan använda. 
 
Jag har mejlat Petra Tungården. Haha. I ren och skär besatthet av en kappa hon har designat för hennes märke Adoore. En något oversize kamel-färgad kappa som är så perfekt. Fråga mig inte varför jag inte köpte den förra året när den faktiskt var till salu, istället för nu när den inte finns till försäljnings längre. Men nu är det så. Tror ni hon svarar? Jag tror inte det. Jag skrev iallafall help you sister out. Då kanske hon känner lite sympati och hjälper mig.
 
  To be continued. Xo.
 
 
Pic sources: pinterest



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: