Vecka 42.

Likt varje måndag går jag in på vecka.nu för att veta vilken vecka det är nu så jag inte vilseleder någon med mina rubriker till dessa inlägg. Nu är det vecka 42 iallafall och det är måndag. Haft jävligaste morgonen, först jobbig människa i telias kundservice och sedan plöjer en buss mig upp på trottoarkanten med min bil. 
 
Om 8 dagar åker vi till spanien iallafall och då behöver man inte handskas med dåliga stockholmare som kör buss och telias kundserivce. Då kan man äta tapas, drinka sangria och bara ha det allmänt nice.
  Men innan det ska jag jobba mig igenom denna vecka fram tills fredag då mamma och pappa kommer. Ska bjuda på kyckling á la strandvägen 1 på fredagen. Ser alltid fram emot det. Godaste middagen ju. 
 
Xoxo 
Bild från imorse. Hund matchar med löv. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: