Vecka 44.

Nu kommer jag förmodligen inte ha på mig baddräkt en enda gång till i år, men jag får inte lov att vara ledsen för det har varit den längsta baddräktssäsongen ju - från mars till oktober, det är inte dåligt. Men nu ska jag ta fram alla ullkappor från vinden och halsdukar från garderoben. Känns som att det behövs om det ska vara fyra grader och regnstorm ute.
   Tackar mitt paraply för att jag kunde ta mig till jobbet idag. Även fast jag helst hade velat stannat hemma och kollat på Manhunt hela dagen. 
 
  Började kolla på Manhunt igår och den verkar bra. Har haft en hård tid nu gällande serier då jag inte hittat någon som jag fastnat i. Längtar till 2019 då Blacklist släpper en säsong till. Det blir bra tror jag. Tror jag behöver Raymond Reddington i mitt liv. 
 
Såhär ser jag ut idag iallafall. Fattas bara en mössa men det gick inte eftersom jag hade uppsatt.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: