En höstlista.

Hur känner du inför hösten 2018?

Så taggad. Älskar ju höst mer än mina hundar typ, så det är ju himla bra att det är höst nu någon månad framöver. Om några veckor åker jag till Spanien för förmodligen sista gången i år, sen bär det av till nyc! Längtar som fasen. Men det vet ni ju redan.

 

Vad är dina planer?

Gå runt på Östermalm i trenchcoat med mitt nya burberry-paraply som jag fick i födelsedagspresent och dricka chailatte från espresso house. 

 

 

Vad är ditt favorit-te?

Blueberrymuffin eller chai-te.

 

Snyggaste höstaccessoaren?

Basker! Verkligen. Hattbaren på NK har supermånga fina för billigare peng än tex Åhlens eller Lindex. Samt är dem kli-fria. Jag kommer köpa en svart och en röd. Sen gillar jag scarfs och väskor. 

 

Vad är värst, kylan eller mörkret?

Mörkret. Inget utav dem stör mig särskillt mycket, men mörkret är ändå jobbigare än kylan.

 

Topp 3 godast höstmat?

Kantarell-pasta, carpaccio och pommes.

 

 

En utflykt du vill göra i höst?

Till Zetas höstmarknad!

 

En restaurang som är extra mysig på hösten?

Tures och Daphnes.

 

En bok du vill läsa i höst?

Om jag ändå läste. Netflix är gött!

 

Någonting du ser fram emot extra mycket just nu?

Resorna då. Men även att göra mysiga saker såsom att laga god mat, dricka goda drinkar på trevliga barer, äta på goda restauranger, hänga mycket på djurgården med hundarna osv. 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: