Min lördag via instargram stories.

Hej!! Jag har haft en så bra helg. Första helgen i Stockholm på väldigt länge känns det som. Och Stockholm bjöd på vårväder också. Så nice var det. La ut lite på min instagram story i lördags. Så tänkte visa min lördag här, via mina bilder på min instagram.
 
Upp i tid på lördagen och göra sig redo för brunch på stan med päronen som var i stan för ett dygn. 
 
What I'm sayin 👆
Världens godaste hårtbröd är detta. <3<3<3<3
 
Det var verkligen soligt och skönt ute. Lajvet!!
 
Felix brunch.
 
Min brunch.
 
Och allas brunch. Delade på pommes med bea för att Riches pommes med bea är godast i världen.
 
Sa hejdå till mamma och pappa och åkte ut till ett lerigt gärdet. Men det gjorde inget. Bebisarna älskar att vara där.
 
Kom hem igen. Visst är det vårigt ljus i den här bilden. Gillar verkligen ljuset i lägenheten på våren.
 
Sen glömde jag bort att ta bilder till min instagram story. Åkte iallafall till barkarby osv. Filip och Felicia kom hem till oss och vi åt burgare och spelade TP. Och jag och Filip vann!!! Jag var så grym alltså. Brukar inte kunna många frågor men jag nailade många frågor verkligen. So proud. Är det nu jag går från osmart till smart?  
 
Fippe somnade med Fippes keps<3. Gudfar hjärta gudson.
 
Och det var min lördag. Söndagen spenderade jag med Frida och på Ica Maxi. Älskar Ica Maxi. So long! Vi höööörs snaart.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: