Hur jag går klädd i vår

Inte ofta folket där ute ser mig utan en scarf runt halsen. Har det iallafall fem av sju dagar i veckan. Tycker våren är scarfens årstid ändå. Och sommaren. Och hösten. Och lite vintern. Såklart haha. Skulle vilja köpa mig en dyr fin perfekt scarf. Har dock inte hittat den perfekta än. Men det kommer. Det kommer.
 
Blått och brunt! Både isär och ihop. Denna blus är från Lindex. Och kjolen också. Gillade verkligen kjolen. Den har inte kommit in i lager ännu, den gör det om några veckor tror jag. Då ska jag köpa den.
 
Accessoarer i form utav gucciglasögon och väskor i brunt skinn. 
Nu ser inte mina två par gucciglasögon ut riktigt sådär, hehe. Men ni fattar grejen. Älskar gucciglasögon. Dem är bäst på det. 
 
Och väskor i brunt läder går aldrig ur mode. Aldrig nånsin. Denna från Burberry var ju drömlik. 
 
Loafers! Jaaaaa. Älskar det. Vet någon vart jag kan få tag på ett sådant par till vänster här ovan. Hook me up! 💜
 
Silk. Denna från Wera på Åhlens har jag precis köpt och det slog mig då hur mycket jag älskar silke. Särskillt tillsammans med en silkesscarf. Ser ju så lyxigt och härligt ut. 💖
  Denna våren ska jag använda alla mina plagg jag har i garderoben som är i silke. 
 
Lite så kommer jag klä mig i vår. Hoppas ni också har fina kläder på er varje dag. Det är ju roligare då. Kisses and hugs.