Min torsdag - hemmajobb, vårens första dag och nya grejer.

Idag var det ingen som jobbade på kontoret så jag fråga Felix snällt som bara jag kan "kan jag få jobba hemifrån?" Och yes, det fick jag. Snäll chef man har vavavava?
 
Så jag har jobbat massor hemma idag. Men även hunnit med lite annat. Hittade bland annat min bortsprungna systemkamera igårkväll så jag har fotat lite grann med den idag, samt min telefon som vanligt. Tänkte jag kunde visa lite här! Såhär har min übersköna torsdag sett ut. 
 
Här har jag suttit och jobbat. Like a real influencer. ✌
 
Har såklart inte varit hemma ensam idag. Vovvarna har också varit med <3 
 
Mmmmmhm frukost. Närå. Åt bara en sur jordgubbe. Och en till sur jordgubbe till lunch. Och sen en napp.
 
Sen gick jag och hämtade ut två paket. Och det var så varmt ute! Fick en smärre chock. Är det nu våren kommer??
  I paketen låg iallafall ett par loafers och en rutig kavaj.
 
Sedan blev det middagsdax. Eftersom F var borta gjorde jag bara mat åt mig. Gjorde pasta. Yumyum.
 
Sen var det ljust någon timme till tills Felix hem och nu ska vi kolla på serie.
 
So long! See ya 💖



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: