Kashmir

Kashmirtröja från Gant, skjorta från Gant, örhängen från Marc by Marc Jacobs, kostymbyxor från Lindex

Hallå skjort-onsdag! Det är ju trots allt lill-lördag.
Såhär såg jag ut idag när jag var hemkunskapslärare. Inte mitt favoritämne att vara lärare i, menmen, vad gör man inte. Tröjan ni ser ovan är ny, köpte den inne på Gant i helgen och det är den absolut skönaste tröjan jag äger. Att jag aldrig har ägt en kashmir-tröja förut? Aja, efter jobbet åkte jag direkt till Emelie där en liten eftermiddagsfika väntade med en efterlängtad Frida och bästa bästa Penka. Hämtade upp Jussa påvägen hem därifrån och har hjälpt henne att servera lite fika och kaffe på en konferens. Trevligt. Nu sitter jag i soffan och ska stanna här resten av kvällen, vi hörs igen imorgon. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: